Sari navigarea

In 2009 , in firava lume a cinematografiei si-a facut loc singurul festival de film pentru copii, cu nume de constelatie : Kinodiseea . Primii copii Kinodiseea au fost Sisi si Toni, pai cum altfel? Au aparut in prima reclama a festivalului, in prima parada cu costume la sfarsit de festival, in juriul format din copii, iar la una dintre editii Sisi a avut si un miniconcert rock. Tot atunci mi-am facut si eu primii mei fani adevarati: copiii care se inghesuiau la atelierele mele. Pe Cristina Tina atunci am cunoscut-o, prin Monica Felea , amandoua dedicate acestei arte, filmul . Am crescut impreuna, cu Sisi si Toni misunand printre noi. Nici nu stiu cum si cand Sisi a inceput sa faca ce faceau fetele astea doua acum multi ani, la inceputul carierei lor , cucerite de mirajul filmului. Intr-un interviu acum ceva ani, am auzit-o pe Monica spunand: voluntariatul m-a adus unde sunt acum. Si eu stiu unde e, undeva foarte sus!

Au trecut anii si acum, Toni e studenta la antropologie si face in continuare cu pasiune fotografie. Sisi a castigat un premiu intr-un festival cu scurtmetrajul ei de debut. Pentru ca ele sunt copiii Kinodiseea .

Intamplator sau nu, Sisi poarta traista cu Charlie Chaplin, primita cadou acum ceva ani, la Kinodiseea .

Lasă un comentariu